سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به عبد اللّه پسر عباس در باره نظرى که داده بود و امام موافق آن نبود فرمود : ] تو راست که به من نظر دهى و اگر نپذیرفتم از من اطاعت کنى . [نهج البلاغه]

بی فا

 
 
خیلی تند خیلی سریع(پنج شنبه 87 فروردین 8 ساعت 8:50 عصر )

سیلی محکمی توی صورت پدر پیرش زد و گفت: به شما ربطی ندارهکه من چه جور مهمونایی به خونه می آرم ... من جوونم و دوست دارم حال کنم ... چشم پدر که به اشک نشست، پسر جوان راهی محل کارش - کارخانه - شد. در اثنای کار مدام به فکر مهمانی امشبش بود و در رویا غرق بود و ... یک مرتبه دردی سهمگین از نوک انگشتانش وارد شد و تمام بدنش را لرزاند. دستش را که عقب کشید، چهار انگشتش زیر دستگاه پرس جا ماند. چهار انگشت دست راستش همان دستی که بر گونه ی پدر نشسته بود.... (چوب خدا صدا ندارد احترام به پدر مادراز دستورات الهی است)

هر دست که دهی                                       از همان دست بگیری

 

غلامرضا(بابا جان)







بازدیدهای امروز: 4  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 7040  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «